Zoeken in deze blog

maandag 4 mei 2015

Babyroze smoothie

Summer is coming. Hij wacht ongeduldig voor de deur. Net als deze roze smoothies staat hij te springen om ontvangen te worden. Ik open de deur op een kiertje en laat 1 bakje aardbeitjes binnendringen in ons spierwitte huis. Maar mijn melkflessen blijven voorlopig nog even veilig verborgen onder de spijkerbroek, toch ik durf me al wel aan deze toch wel zomerse smoothie te wagen. 
De aardbeientijd is namelijk wel al onderweg. Tuurlijk kun je diepvriesvruchten gebruiken, dat pas ik deze keer met de framboosjes toe, maar vers fruit blijft bij mij op nummer 1 staan. Er is geen enkele reden om die daar vanaf te schoppen. Ik voeg een appel toe, het liefst elstar en als dit pareltje niet aanwezig is in de fruitmand laat ik de jonagold er mee door gaan. Yoghurt is altijd goed in een smoothie. Die maakt het heerlijk romig. Het glas waar ik deze smoothie in opdrink komt trouwens van de HEMA, een heel fijn formaat en ik drink telkens met veel plezier mijn dagelijkse powerdrankje in de ochtend hieruit. Mooi servies voor je smoothie aanschaffen motiveert ook om te blijven variëren met sapjes en drankjes, bij mij werkt dit in ieder geval zo. Hieronder het recept. Bon apétit! 

Babyroze smoothie

Ingrediënten voor 1 groot glas
  • 4 aardbeien
  • handje diepvriesframbozen
  • 1 appel
  • scheut yoghurt
Bereidingswijze
Doe alle ingrediënten in de mixer en mix dit alles tot een mooie drank totdat er geen stukjes meer inzitten. 

Bon apétit!

1 opmerking:

  1. Weer een leuk recept! Ik vind dat je een superleuke schrijfstijl hebt, het intro is heel leuk geschreven! Ik heb ook een ernstige zwak voor die schattige, kleine vruchtjes, dus dit recept vind ik zeker niet erg! Ook een superschattig glas!

    BeantwoordenVerwijderen