Zoeken in deze blog

donderdag 23 juli 2015

Limoen-banaansmoothie

Dit gaat het makkelijkste smoothierecept zijn dat ik hier, tot nu toe, heb gedeeld met jullie, en daarbij ook wel de geniaalste. Oordeel zelf. 2 ingrediënten vereist deze godendrank. Twee? Hoor ik jullie met ongeloof vragen, jep, enkel twee. En daarmee is het een wakkerschuddende smoothie na het sporten op een warme stekende dag in de zon, lees vandaag. Sporten met dit weer is eigenlijk uitgesloten, maar deze smoothie maakt het goed. En lang hoef je niet in de keuken te staan. Je kiepert alles in een blender, mixen en you’re ready to go. Een echte boost zou ik het wel willen noemen.
Hoe ik op dit meesterlijke idee gekomen ben? Een aantal maanden geleden, dronk ik een smoothie bij La Place, aka V&D. Een combinatie van limoen en banaan. Deze bleef maar spoken in mijn hoofd. Tot vandaag, want hij mocht verpoppen van idee tot product. En wat heeft hij een prachtige transformatie ondergaan. Deze smoothie ga ik met veel plezier deze zomer nog meerdere malen aan mijn familie voorschotelen. Wauw. In mijn zeeën van tijd maakte ik nog een leuk filmpje van dit wonderlijke verschijnsel.  Hieronder deel ik met jullie het recept! Bon apétit!


Klik hier om je te abonneren op mijn Youtube-channel.

Limoen-banaansmoothie

Ingrediënten voor 1 glas
  • 2 limoenen
  • 2 bevroren bananen, in stukjes
  • 1 scheutje water
Bereidingswijze
Doe alle ingrediënten in een blender en blend dit tot een egale massa. 

Bon apétit! 

1 opmerking:

  1. Ik hou echt van limoen. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit iets met echte limoen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen