Zoeken in deze blog

maandag 18 mei 2015

DIY: Mozzarellahapjes

Deze hapjes zullen je waarschijnlijk wel bekend voorkomen, en deze zijn zo makkelijk om in elkaar te flatsen dat ik deze geen recept kan noemen. Daarom pakte ik deze naam erbij, DIY, Do It Yourself. Ik vind het zelf altijd heel leuk om andere DIY’s te lezen of te bekijken en daarom bedacht ik dit ‘concept’ nu ook voor op mijn eigen blog. Ik ben zeer gemotiveerd om nu snel nieuwe DIY’s te bedenken en dan zal ik die zo spoedig mogelijk hier op de blog delen.
Deze hapjes met enkel mozzarella, tomaten en een blaadje basilicum zijn een feest op het bord en in de maag. Ik associeer deze hapjes op stokjes het meest met de Italiaanse vlag, want rood wit groen. Deze gaan als een speer op een feestje, ik verzeker het je. En je kunt ze ook met een goed gevoel eten, want een dikmakertje is het beslist niet, of je moet er een heleboel van opkunnen, dan wil ik hier best over een dikmaker nadenken. Maar in eerste instantie natuurlijk niet. Het is zo makkelijk, presenteert altijd heel leuk en iedereen wordt er blij van! En natuurlijk super lekker, want wauw deze heerlijke smaken komen in 1 enkele hap allemaal in je mond samen en then the firework starts! Where are you waiting for?! Hieronder deel ik de DIY van deze heerlijke hapjes! Bon apétit!

DIY: Mozzarellahapjes

Ingrediënten voor 20 hapjes
  • 20 snoeptomaatjes
  • 20 minibollen mozzarella
  • 20 blaadjes verse basilicum
  • satéprikkers
Bereidingswijze
Was de tomaten en de basilicum. Rijg ten eerste aan de prikkers de blaadjes van de basilicum, gevolgd door de mozzarella en sluit af met de tomaatjes. Presenteer op een groot bord.

Bon apétit! 

1 opmerking:

  1. hoi emma, ze zien er heerlijk uit. Eet ik persoonlijk heel graag!
    je moet ook eens proberen met wat olijfolie erover en wat grof zout....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen